Strona Główna

 

 

OGŁOSZENIE

 Firma Słoneczny Dom poszukuje pracowników na stanowisko:

KSIĘGOWA

ADMINISTRATOR

Osoby zainteresowane, proszone są o kontakt telefoniczny: tel: (22) 381 21 19-21

lub email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  O Nas

       Słoneczny Dom Sp. z o.o. od 2002 roku zajmuje się kompleksową obsługą zarówno nieruchomości budynkowych jak i terenów zewnętrznych. W tym czasie daliśmy się poznać jako odpowiedzialny i osiągający sukcesy, a zarazem elastyczny i dynamiczny partner dla wielu Wspólnot Mieszkaniowych i firm.

Specjalizujemy się w obsłudze małych i dużych wspólnot mieszkaniowych, choć równie duże doświadczenie posiadamy w zarządzaniu obiektów komercyjnych jak i nieruchomości gruntowych.

Doświadczenie zawodowe zdobyte przez okres funkcjonowania naszej firmy w zakresie obsługi eksploatacyjnej obiektów, a także w procesie zarządzania i administrowania nieruchomościami, pozwala nam zapewnić pełny serwis począwszy od zarządzania i  administrowania, poprzez obsługę księgową, techniczną, czy prawną, a skończywszy na utrzymaniu czystości i pielęgnacji zieleni.

Słoneczny Dom Sp. z o.o. proponuje Państwu profesjonalną obsługę gwarantowaną kwalifikacjami zatrudnionych w naszej Firmie pracowników. Trzon naszej firmy stanowi odpowiednio dobrany i przygotowany Zespół Obsługi Nieruchomości, składający się z wysokiej klasy specjalistów wszystkich dziedzin i branż niezbędnych do realizacji zadań związanych z całym procesem utrzymania nieruchomości, a w szczególności  licencionowani zarządcy, administratorzy, ekonomiści, księgowi, inżynierowie różnych specjalizacji, czy prawnik z dużą praktyką. Pozwala to sprawnie i kompetentnie wykonywać powierzone nam zadania. Zarządcy, administratorzy i pozostali specjaliści są doskonale przygotowani do wykonania powierzonych im zadań przy czym posiadają wieloletnią praktykę w zawodzie  popartą wieloma sukcesami.

Naszym największym atutem jest fakt, że o obsługiwane przez nas nieruchomości dbamy jak o własne dobro, podejmując wszelkiego rodzaju działania podnoszące bezpośrednio jakość zamieszkiwania  i eksploatacji, jak również wpływające w dłuższym okresie czasu jakim jest cały proces związany z zarządzaniem nieruchomościami - na podniesienie wartości nieruchomości.

Na co dzień stosujemy nowoczesne metody pracy – sprawdzone procedury, ciągle doskonalone i usprawniane, nowoczesne oprogramowanie Weles3 w zakresie obsługi finansowo-księgowej jak i technicznej, umożliwiające naszym klientom samodzielny dostęp do kartotek księgowych i rozliczeń, jak również podstawowej dokumentacji przez internet. Uzgodniony na etapie rozpoczynania współpracy sposoby komunikacji i raportowania pozwala nam zapewnić optymalny poziom obsługi nieruchomości i pełną satysfakcję klienta.

Jesteśmy w stanie samodzielnie realizować niezbędne procedury z zakresu utrzymania nieruchomości w odpowiednim stanie technicznym. Wykonujemy lub nadzorujemy wszystkie niezbędne przeglądy okresowe wymagane Prawem budowlanym. Posiadane doświadczenie i wiedza pozwalają nam zapewnić optymalne warunki eksploatacji budynków, przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów utrzymania nieruchomości w długim okresie.

Chętnie również podejmujemy wszelkie działania związane z integracją społeczności zamieszkującej obsługiwane przez nas nieruchomości - inicjując jednocześnie procesy związane z wyposażeniem obiektów w bogatą infrastrukturę, która niejednokrotnie nie została zapewniona przez Inwestorów osiedli jak: wykonanie ogrodzeń terenu nieruchomości, budowa placów zabaw i terenów rekreacji.

Posiadane wieloletnie doświadczenie, sprawdzony zespól ludzi, 
sprawdzone procedury i posiadane licencje 
oraz cel jakim jest zyskanie zaufania oraz spełnienie oczekiwań i wymagań naszych Klientów 
stanowi podstawę naszego sukcesu. 
Dzięki temu nasi klienci mogą czuć się pewnie i bezpiecznie.

Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie.