Zarządzanie nieruchomościami

Cel i zadania określone przez naszych Zleceniodawców są realizowane z wykorzystaniem funkcjonującego w Firmie komplementarnego systemu zarządzania obejmującego:

  • Usługi prawne w zakresie obsługi nieruchomości, prowadzenie czynności prawnych związanych z administrowaniem i zarządzaniem obiektami, w tym reprezentowanie przed organami administracji publicznej.
  • Planowanie strategiczne i operacyjne - przygotowanie rocznego i wieloletniego planu gospodarczego.
  • Prowadzenie obsługi księgowo - finansowej, która obejmuje:
    • sprawozdawczość finansowo - księgową,
    • weryfikację faktur i rachunków kosztowych i dochodowych pod względem merytorycznym i formalnym.
    • prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów i przychodów,
    • dokonywanie bieżącej kalkulacji kosztów uwzględniającej potrzeby i oczekiwania właścicieli lokali w nieruchomości wspólnej,
    • prowadzenie systemu rozliczeń opłat za własność wspólną,
    • prowadzenie windykacji należności i podejmowanie kroków w stosunku do dłużników,
    • dokonywanie kalkulacji stawek opłat dotyczących pokrycia kosztów utrzymania części wspólnej nieruchomości.
  • analizę ekonomiczną.
  • prowadzenie biura administracji oraz obsługę administracyjną i techniczno - eksploatacyjną obsługiwanych obiektów.
  • kontrolę i ewidencję stanu technicznego obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad :
    • utrzymaniem stałej sprawności oświetlenia obiektów,
    • utrzymaniem stałej sprawności kanalizacji fekalnej,
    • utrzymanie stałej sprawności kanalizacji teletechnicznej
    • utrzymanie stałej sprawności instalacji: wodno-kanalizacyjnej, co, gazu z zabezpieczeniem ich dostaw.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznych obiektów, instalacji i infrastruktury towarzyszącej.
  • Organizację obligatoryjnych przeglądów budowlanych,
    • technicznych,
    • sanitarnych, 
    • przeciwpożarowych stosownie do wymagań Prawa Budowlanego.
  • Organizację napraw, remontów bieżących obiektów i infrastruktury towarzyszącej, modernizacji nieruchomości.
  • Utrzymanie czystości obiektów poprzez prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno - porządkowego obiektów oraz altan śmietnikowych.
  • Zawieranie umów w imieniu właścicieli na dostawę mediów, wywóz nieczystości i innych umów zapewniających obsługę obiektów.
  • Pełnienie nadzoru nad wykonawstwem prac zleconych przez właściciela.

Kontynuując przeglądanie tej witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie.